Wybrane realizacje

BMW M5 (E60) Eisenmann & Eventuri

Kultowe BMW M5 (E60) z wolnossącym silnikiem V10, otrzymało rewelacyjnie brzmiące tłumiki końcowe Eisenmann w wersji „Race" oraz przepiękny układ dolotowy Eventuri. Montaż obu tych produktów zaowocował oczywiście nie tylko znaczną poprawą wyglądu, ale przede wszystkim obłędną zmianą brzmienia, które teraz - zgodnie z oczekiwaniami - przypomina dźwięki generowane przez bolidy F1. Jest ostro, metalicznie i głośno, czyli dokładnie tak, jak być powinno!

BMW M5 E60 Eisenmann Eventuri FB 7

Czytaj więcej...

BMW M5 C (F90) z karbonowym dolotem Eventuri!

Nowe płuca dla nowiutkiego BMW M5 Competition (F90), czyli przepiękny, karbonowy układ dolotowy Eventuri zamontowany! Wygląda obłędnie i brzmi doskonale, no ale jeśli chodzi o produkty Eventuri, to nigdy nie ma rozczarowań. Sztooooos!

BMW M5 F90 Eventuri 1 FB

Czytaj więcej...

BMW M2 Competition z wydechem REMUS

BMW M2 Competition (F87N) z wydechem REMUS "axle-back" w wersji "Racing" i czterema tytanowymi końcówkami w karbonowymi "płaszczu"!

BMW M2 F87 REMUS W 1

Czytaj więcej...

Honda Civic Type-R (FK8) – stage 3

Honda Civic Type-R (FK8) trafiła do nas już po raz trzeci! Tym razem zamontowaliśmy, pozbawiony zarówno katalizatora, jak i filtra OPF „downpipe" firmy Milltek Sport, „frontpipe" firmy REMUS INNOVATION i potężny intercooler od Forge Motorsport. To oznacza jedno: czas na modyfikacje ECU w wykonaniu załogi ATM Chiptuning Polska.

TypeR FK8 Dyno www 1

Czytaj więcej...