Wybrane realizacje

BMW M550i (G30) - nowe brzmienie

Kolejne BMW M550i xDrive (G30) zawitało do naszego warsztatu. Właściciel tego auta zdecydował się na montaż rewelacyjnie brzmiącego wydechu (filmik znajdziecie na naszym profilu na Instagramie) REMUS, który składa się z przelotowej sekcji środkowej, aktywnego (z klapami) tłumika końcowego i czterech karbonowych końcówek o śr. 102 mm. Do tego doszły jeszcze sprężyny obniżające (-20mm/-10mm) Eibach oraz filtry powietrza BMC. Elegancko!

BMW M550i G30 REMUS EIBACH BMC 1 FB

Czytaj więcej...

Mercedes C200 (W205) & Supersprint "Race"

Właściciel tego Mercedesa C200 (W205) chciał, żeby jego samochód zyskał nieco bardziej wyraziste brzmienie, bo seryjnie auto jest właściwie zupełnie bezszmerowe. W tym przypadku nie jest to banalne zadanie, bo niewielki, czterocylindrowy silnik, nie daje wielkiego pola do popisu, ale nie oznacza to jednak, że zrobić nie da się zupełnie nic.

MB C200 AMG W205 Supersprint 1 FB

Czytaj więcej...

Honda Civic Type-R (FK8) – stage 2

No i przyszła pora na kolejne modyfikacje Civica Type-R, który niedawno otrzymał układ wydechowy typu „cat-back" z zestawem karbonowych końcówek firmy REMUS oraz komplet 20" felg BBS CH-R z czerwonymi dodatkami. Teraz zabraliśmy się za układ dolotowy, a to oznacza, że miejsce fabrycznego dolotu zajął przepiękny, wykonany z doskonałej jakości karbonu, układ dolotowy firmy Eventuri. Przy okazji zajęliśmy się płynami, co oznacza, że od dziś Civic będzie jeździł na olejach firmy Motul.

Honda Civic TypeR FK8 Eventuri 1 FB

Czytaj więcej...

BMW M5 (E39) & Eisenmann "Race" 4x83mm

BMW M5 (E39), czyli klasyk spod znaku „M", to samochód, który dziś zyskał już miano kultowego. Nie zmienia to jednak faktu, że seryjne tłumiki końcowe nie zapewniają oszałamiających, a nawet przyzwoitych, wrażeń dźwiękowych. Tego samego nie można jednak powiedzieć o końcowych tłumikach Eisenmann w głośniejszej wersji „Race", które zapewniają mocne, sportowe brzmienie i – dzięki czterem końcówkom o śr. 83mm – po prostu świetnie się prezentują.

BMW M5 E39 Eisenmann Race 1 FB

Czytaj więcej...