Blog firmowy o nowych produktach i nie tylko...

Nowe logo i nowy samochód demonstracyjny!

Nowa nazwa, nowe logo, spore zmiany na stronach www, to i w naszym parku maszyn musiało się coś zmienić. W nowy rozdział naszej historii wchodzimy z mocnym akcentem w postaci Mercedesa C63 AMG (W204), którego wyposażyliśmy w produkty Eisenmann, Cargraphic, BBS i Viezu Warszawa.

  

Nie musimy chyba tłumaczyć, że dla nas brzmienie samochodu jest sprawą kluczową i właśnie na tej kategorii skupiliśmy uwagę podczas modyfikacji tego samochodu. Łącząc produkty Eisenmann i Cargraphic, można w przypadku C63 uzyskać kilka ciekawych konfiguracji o bardzo różnym przeznaczeniu. Jak się pewnie domyślacie, my zdecydowaliśmy się na opcję najbardziej hardcore'ową i najgłośniejszą .

Na kompletny układ wydechowy, składają się w tym przypadku następujące produkty: kolektory wydechowe wraz z rurami łączącymi (oczywiście bez katalizatorów) firmy Cargraphic, przelotowy tłumik środkowy (tzw. „H-pipe") firmy Eisenmann oraz rury łączące i dwa tłumiki końcowe (wersja Race, z końcówkami: 4x120x77 mm) – również firmy Eisenmann. Sami widzicie, że wszystkie zastosowane tu produkty mają typowo wyścigowy charakter, co oczywiście przekłada się na bardzo, ale to bardzo mocne brzmienie w każdym zakresie obrotów. W tej chwili C63 brzmi jak połączenie samochodu klasy NASCAR z niemieckim myśliwcem z czasów II Wojny Światowej. Sehr gut!

Bardzo ważne jest również to, że wymiana seryjnych kolektorów, na ich sportowe odpowiedniki firmy Cargraphic, otwiera nowe możliwości w kwestii zwiększania mocy i momentu obrotowego. Modyfikacja ECU to zadanie dla ekipy warszawskiego oddziału brytyjskiej firmy VIEZU. Więcej o modyfikacjach elektroniki, wizycie na hamowni i samej firmie VIEZU (której produkty już niedługo będą dostępne w naszej ofercie), napiszemy za kilka dni.

Mocne brzmienie i odpowiednie osiągi to rzecz jasna podstawa, ale wygląd też jest bardzo ważny. Z tego właśnie powodu C63 wyposażyliśmy w kultowe felgi BBS CH-R o średnicy 19" (8,5x19" z przodu i 9,5x19" z tyłu). Są to obręcze w kolorze „Satin Titanium", ale dla lepszego efektu wyposażyliśmy je dodatkowo w czerwone „rim protectory" oraz czerwone dekielki, dedykowane do obręczy CH-R w wersji „Nürburgring Edition". Kolejnym akcentem było oklejenie nadwozia, które podkreśliłoby charakter tego samochodu i zapewniłoby mu unikalny wygląd. Wszystko jednak w granicach rozsądku i dobrego smaku. Biel, czerń i szarość w połączeniu z czerwonymi akcentami i ostrymi, geometrycznymi formami tworzą spójną i ciekawą kompozycję.

   MB C63 AMJ Performance FB 1 MB C63 AMJ Performance FB 3 MB C63 AMJ Performance FB 4

   MB C63 AMJ Performance FB 5 MB C63 AMJ Performance FB 6 MB C63 AMJ Performance FB 7

    MB C63 AMG  Wydech Studio FB 1 MB C63 AMG  Wydech Studio FB 2 MB C63 AMG  Wydech Studio FB 3

A co dalej? Modyfikacje mechaniczne są już skończone, tak więc niedługo zaprezentujemy Wam wyniki pomiarów mocy i momentu obrotowego na hamowni. W między czasie zabierzemy też C63 na nocne zdjęcia, bo od czasu wizyty na torze dopracowaliśmy jeszcze kilka stylistycznych drobiazgów, ale o tym dowiecie się więcej wkrótce.

Zdjęcia w większej rozdzielczości znajdziecie na naszym profilu w serwisie Flickr (TUTAJ), a wszystkie produkty użyte do modyfikacji C63 AMG, dostępne są oczywiście w naszej ofercie.