Blog firmowy o nowych produktach i nie tylko...

Nowa Klasa M od Lorinsera!

 

Szerokie, pełne energii nadwozie. Potężne, doskonale wypełniające nadkola felgi. Wspaniale dobrane detale. Tak. Oto i najnowszy Mercedes Klasy M przygotowany przez inżynierów firmy Lorinser, której PMS Experience Exclusive Tuning jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce. Robi wrażenie!

 

Lorinser ML_9

 

 

Sprawdź, co możesz zmienić w swoim Mercedesie klikając TUTAJ 

 

Lorinser ML_1

       

      Najnowszy Mercedes Klasy M (W166, produkowany od 2011 roku) to bez cienia wątpliwości udana konstukcja. Świetna jakość wykonania, ponadprzeciętna funkcjonalność, której konkurencja może tylko pozazdrościć, dobre osiągi i mnóstwo przestrzeni. Czyżby ideał już w wersji fabrycznej? Niestety nie, a wszystko przez - powiedzmy sobie szczerze - dość bezpłuciowy, pozbawiony charakteru i zdecydowanie zbyt mało wyraźisty charakter nadwozia. Słowem, nowa Klasa M po prostu nie wygląda tak, jak wyglądać powinien potężny SUV z „gwiazdą" na masce. Na szczęście rozwiązanie tego problemu nie jest wcale trudne, a wszystko za sprawą słynnej firmy Lorinser specjalizującej się w wizualnych modyfikacjach niemal wszystkich samochodów Mercedes-Benz, której produkty PMS Experience Exclusive Tuning posiada w stałej ofercie.

 

Lorinser ML_5

 

      Kiedy tylko dowiedzieliśmy się, że Lorinser zakończył już prace nad nowym body-kitem do ML-a postanowiliśmy na własne oczy przekonać się, czy ten majestatyczny SUV wygląda wreszcie tak, jak powinien. Podróż do siedziby firmy Lorinser opłaciła się, bo czarny jak smoła ML, którego zdjęcia wykonane podczas naszej wizyty możecie teraz oglądać, przerósł nasze oczekiwania... Pierwsze, co rzuca się w oczy to wspaniałe obręcze kół, czyli felgi RS9 o szerokości 10" i doskonale proporcjonalnej do rozmiarów całego samochodu średnicy 22". Oczywiście nie są to jedyne felgi, jakie Lorinser proponuje do nowego Mercedesa Klasy M (wszystkie dostępne w ofercie PMS Experience Exclusive Tuning wzory felg znajdziesz w zakładce "produkty"), ale wybór po prostu nie mógł być lepszy. Tak pod względem wzoru, jak i wersji kolorystycznej, choć obręcze RS9 występują aż w 5 różnych wersjach kolorystycznych. Na te przepiękne felgi naciągnięte zostały opony w rozmiarze 295/30, dzięki którym obręcze szczelnie wypełniają nadkola, czego nie można powiedzieć o fabrycznych felgach o śrenicy 17" (wersja podstawowa) a nawet dostępnych w wersji 63 AMG „dwudziestkach".

 

Lorinser ML_2a     Lorinser ML_3a

 

 

      Nowe koła, które najlepiej wyglądają z kompletem obniżających nadwozie o 40 mm sprężyn (tylko dla wersji bez systemu Airmatic) to jednak dopiero początek tego, co dla Mercedesa Klasy M przygotowali inżynierowie Lorinsera. Zacznijmy od tego co w każdym samochodzie najważniejsze, a więc muskulatury. W wydaniu fabrycznym Klasa M nie ma się czym w tej kategorii pochwalić, ale w przypadku wersji od Lorinsera sprawy mają się zgoła inaczej, a wszystko dzięki doskonale ukształtowanym poszerzeniom (+30 mm) przednich i tylnych błotników, które nadają bryle Klasy M wyraźistego i sportowego charakteru. Oczywiście na tym nie koniec. Decydując się na poszerzenie nadwozia warto też zainteresować się pozostałymi elementami wide body-kitu Lorinsera, a więc agresywnie stylizowanym przednim zderzakiem, który w połączeniu z nową atrapą chłodnicy (w wersji z oryginalną „gwiazdą" Mercedesa lub emblematem Lorinsera) i LED-owymi światłami do jazdy dziennej tworzy spójną całość. Do tego dochodzą jeszcze optycznie obniżające całe nadwozie progi boczne oraz dokładka tylnego zderzaka, w której znalazło się miejsce dla 2 eleganckich końcówek ostatnich tłumików, które również dostępne są w naszej ofercie.

 

Lorinser ML_4

 

      Oczywiście każdy z tych elementów nadwozia opatrzony jest logotypem fimy Lorinser, choć nie to jest tu najważniejsze, bowiem największym atutem tego „body" jest oczywiście jakość wykonania, o czym sami mieliśmy się okazję przekonać. Wszystkie elementy tego pakietu nie tylko pasują pod fabryczne otwory montażowe, co oznacza, że decydując się na wyposażenie Klasy M w ten body-kit nie musimy ingerować mechanicznie w samo nadwozie, ale co więcej materiały z jakich wykonano wszystkie te elementy w 100% odpowiadają tworzywom, których do produkcji elementów nadwozia używa Mercedes-Benz. Gwarantuje to wytrzymałość i elastyczność na poziomie fabrycznym, co jest przecież szczególnie ważne w przypadku samochodu, który z założenia użytkowany będzie w normalnych warunkach drogowych. Podsumowując: świetny wygląd, doskonała, a wręcz „fabryczna" jakość i niepowtarzalny styl – Klasa M od Lorinsera to prawdziwe dzieło sztuki!

 

Lorinser ML_6

 

      Warto jednak pamiętać, że w tym przypadku dobra zabawa nie kończy się wcale na modyfikacjach nadwozia. W naszej ofercie znajdziecie również moduły zapewniające spory przyrost mocy i momentu obrotowego dla wszystkich wersji z silnikami wysokoprężnymi i benzynowymi, które wyraźnie poprawią osiągi, bez konieczności ingerowania w fabrycznne podzespoły. No i oczywiście wnętrze – eleganckie dywaniki, nakładki na pedały, nowe wzory skórzanej tapicerki – to tylko część z akcesoriów, jakie dla ceniących sobie indywidualność właścicieli nowej Klasy M przygotowała załoga Lorinsera. Nic dodać nic ująć! Pełną ofertę części i akcesoriów firmy Lorinser do modyfikacji Mercedesa Klasy M znajdziesz na naszje stronie w zakładce „produkty"!

 

Lorinser ML_8

 

PS. Podczas wizyty w siedzibie Lorinsera mieliśmy przyjemność przyjrzeć się nie tylko nowej Klasie M, ale też kilku innym bardzo ciekawym projektom, o czym przekonacie się już wkrótce!

 

Tekst i zdjęcia: PMS Polska