Liczy się moc, czyli G-Power dla M3
- Szczegóły
- Kategoria: G-power
- Utworzono: czwartek, 10, styczeń 2013 16:26
Niemiecka firma G-Power, a więc jeden z największych tunerów samochodów BMW na świecie, przygotowała coś specjalnego dla wszystkich właścicieli M3, którzy chcieliby podnieść moc swoich samochodów – trzy zmodernizowane linie kompresorów!
W ofercie G-Power pojawiła się szeroka gama nowych superchargerów (kompresorów mechanicznych) przeznaczonych do BMW M3 (E90, E92 i E93). Zestawy SK I, II i III CS „Sporty Drive" TU*, w porównaniu do swoich poprzedników, zapewniają nawet o 25% większy przyrost mocy i momentu obrotowego, co oznacza że w najwyżsej specyfikacji (SK III CS „Sporty Drive" TU) BMW M3 o fabrycznej mocy 420 KM może legitymować mocą na poziomie aż 610 KM, a to oznacza przyrost aż o 190 KM (i tyle samo niutonometrów). W przypadku najprostszego zestawu (SK I „Sporty Drive" TU) przyrost mocy jest równie imponujący i wynosi 100 KM, czyli o 20 KM więcej niż w przypadku starszych zestawów G Power. Warto też pamiętać, że cały system nie wymaga żadnych nieodwracalnych modyfikacji pod maską i z powodzeniem sprawdza się w samochodach użytkowanych na co dzień.
W ofercie G-Power dla M3 dostępne są trzy zestawy zawierające wszystkie potrzebne do wykonania modyfikacji podzespoły i akcesoria
SK I „Sporty Drive" TU – 520 KM
SK II „Sporty Drive" TU – 580 KM
SK III ClubSport „Sporty Drive" TU – 610 KM
Zestawy SK I, SK II i SK III CS zaprojektowane zostały przez inżynierów G-Power przy użyciu specjalistycznego oprogramowania do projektowania 3D i zoptymalizowane pod względem sprawności dzięki analizie CFD. Przed wprowadzniem produktów na rynek nie obyło się też bez testów drogowych, które potwierdziły, że wszystkie produkty spełniają rygorystyczne normy G-Power i są gotowe do sprzedaży.
Oprócz ogromnego przyrostu mocy, każdy kto zdecyduje się na montaż jednego z tych zestawów może spodziewać się też innych zalet, bo sama moc to nie wszystko. W tym przypadku możemy liczyć również na równy i liniowy przyrost mocy, co sprzyja pozytywnym wrażeniom zza kierownicy. Kolejnym plusem jest ekstremalnie dobra reakcja silnika na nacisnięcie pedału gazu, a to oznacza niesamowite emocje podczas jazdy. O tzw. turbodziurze nie ma oczywiście mowy, co jest zresztą jedną z największych zalet doładowania za pomocą kompresora. Kolejnym plusem nowych kompresorów ASA, które G-Power stosuje w swoich zestawach jest niesamowita ilość momentu obrotowego w średnim zakresie obrotów, co szczególnie przydaje się podczas wyprzedzania i poruszania się w normalnym ruchu.
W ofercie G-Power nie zabrakło też kompresorów dedykowanych do innych silników stosowanych w różnych modelach BMW oraz sportowych zawieszeń, felg i innych podzespołów.
* "TU" to skrót od „Technical update" - terminu, który oznacza, że dany produkt został zmodernizowany.
Archiwum
- 2020 (10)
- 2019 (7)
- 2018 (8)
- 2017 (12)
- 2016 (19)
- 2015 (26)
- 2014 (23)
- 2013 (45)